Faramir support forums Forum Index Faramir support forums
News and support forums for Paint Shop Pro and Tribes script packs.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Faramir: Pack de scripts Paint Shop Pro

Post new topic   Reply to topic    Faramir support forums Forum Index -> PSP scripts support FR
View previous topic :: View next topic  
Author Message
fabrice
Site Admin

PostPosted: Fri Oct 01, 2004 12:23    Post subject: Faramir: Pack de scripts Paint Shop Pro Reply with quote

Salut les filles,

J'ai mis mon pack de scripts pour Paint Shop Pro 8, 9 et 10 sur mon site.

Liste des scripts:

- Fuji Velvia & Provia: sature les images a la facon des films de Fuji.
Normal:

Velvia:

- Stairway interpolation pixel et pourcent: permettent de retailler les images en faisant une stairway interpolation. Donc de garder le maximum de details, d'ameliorer la nettete et d'empecher l'aliasing.
Normal:

Stairway:

- Portrait blur: donne un look ethere/romantique/flou aux portraits. Le masque permet de limiter l'effet du scrit aux endroits importants. (ie yeux, figure,...)
Normal:

Portrait blur:

- Smart USM: cree 2 calques (Darken/Lighten) pour permettre de regler l'effet de nettete du UnSharpen Mask.

Pour plus d'information: page officielle ou encore page des annonces des nouvelles version

Bonne retouche.... Wink

Cdlt,
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Faramir support forums Forum Index -> PSP scripts support FR All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum